Garanti & Returnering

GARANTI


Vi sælger kun tatoveringsudstyr af høj kvalitet, så det er meget usandsynligt, at du vil opleve problemer med vores produkter.


I det usandsynlige tilfælde, at du ønsker at returnere en vare, tilbyder vi en fuld 28-dages pengene-tilbage-garanti (minus leveringsomkostninger) på alle køb, så længe de returneres til os i nøjagtig samme, helt nye og forseglede tilstand, som de blev modtaget i. Hvis der er fragtetiketter på produktets emballage, kan vi ikke acceptere returneringen. Returnér venligst varen i en separat ydre emballage for at beskytte den originale emballage. Hvis der er forsendelsesetiketter på emballagen til det returnerede produkt, kan vi ikke acceptere din returnering. Returner venligst varen i særskilt emballage for at bevare produktemballagen intakt. Denne politik udelukker tatoveringsnåle, greb, tips, rør, farver og andre produkter, hvor service eller returnering ikke håndteres direkte af Killer Ink. Eventuelle returnerede produkter, der ikke er i deres oprindelige tilstand ved afsendelse, kan pålægges et genemballeringstillæg på 10 %, eller i nogle tilfælde kan tilbagebetaling blive afvist helt. I sådanne tilfælde er det kundens ansvar at hente varen eller betale for genlevering.


Eventuelle varer, der virker defekte og stadig er dækket af garanti, kan returneres til os til inspektion. Hvis en fejl bekræftes, vil vi forsøge at reparere varen. Hvis reparation ikke er mulig, sørger vi for en erstatning. Det er kundens ansvar at pakke varen forsvarligt, så den returneres uden skader. Vi anbefaler brug af en forsikret og sporbar forsendelsesmetode.

Ved modtagelse vil vores tekniske afdeling kontrollere varen. Hvis testen viser, at varen er uden fejl, og problemet skyldes utilstrækkelig fejlfinding eller forkert brug af kunden, vil kunden være ansvarlig for afhentning eller genlevering af produktet. Hvis produktet viser sig at være defekt, refunderer vi returfragten eller udsteder en kreditnota, når vi har modtaget en gyldig kvittering for omkostningerne.


Bemærk venligst, at returneringer og garantisager vedrørende Stigma-Rotary®, Cheyenne Hawk, Critical strømforsyninger og termiske printere håndteres direkte af de respektive producenter. Dette sikrer hurtigst mulig teknisk support og fejlfinding i tilfælde af problemer.


I alle tilfælde bedes du kontakte os først for rådgivning om, hvordan du skal fortsætte.